مقالات, مقالات عمومی|لاغری|زیبایی|ساعت شنی

انواع گن ساعت شنی با کیفیت و عالی | قیمت های باورنکردنی

گن لاغری چیست؟ | لاغری | کاهش سایز فوری

یکی از بهترین روش های لاغری که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، استفاده از گن های لاغری میباشد. امروزه گن های لاغری به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده اند؛ زیرا نتیجه استفاده از گن ها همواره رضایت بخش بوده و فرد را به اندام ایده آل خود میرساند.

در این مقاله گن های لاغری و گن ساعت شنی را مورد بررسی قرار داده و ویژگی های آنرا برای شما شرح میدهیم. شما عزیزان میتوانید برای خرید انواع گن های ساعت شنی به فروشگاه فیتگن مراجعه کنید.

گن لاغری چیست؟

گن لاغری به نوعی یک لباس است که توسط فرد پوشیده میشود. کاربرد اصلی گن لاغری است که چربی های اضافه بدن را جمع و فشرده کرده و باعث میشود که اندام فرد جمع تر و متناسب تر دیده شود.

استفاده از گن های لاغری مختص به بانوان نبوده و امروزه انواع مختلفی از گن ها هم برای بانوان و هم برای آقایان در بازار موجود میباشند. استفاده از گن های لاغری در هنگام فعالیت های ورزشی و در باشگاه ها بسیار رایج بوده و کمک فراوانی به کاهش وزن میکند.

جنس گن های لاغری از نایلون و لیکرا بوده و رنگ های آن به صورتی است که به راحتی میتوان از آن در زیر لباس استفاده کرد بدون آنکه کسی متوجه استفاده گن توسط فرد بشود.

انواع گن لاغری

امروزه انواع متفاوتی از گن ها در بازار موجود بوده که هرکدام نقش بسزایی در زمان خاصی دارند.استفاده از گن صرفا برای لاغر شدن و کاهش وزن نیست؛ نوع خاصی از گن ها پس از انجام عمل های جراحی استفاده میشوند، انواع مخصوصی از گن ها برای سفت کردن عضلات هستند و مخصوص افرادی هستند که بصورت حرفه ای فعالیت بدنسازی را دنبال میکنند.

از انواع مختلف گن ها میتوان به گن شکم و پهلو، بالاتنه، نیم تنه و تمام تنه اشاره کرد.نکته مهم این است که قبل از خرید گن باید نیاز فرد و هدف استفاده از گن مشخص شده تا مناسب ترین گن تهیه و مورد استفاده قرار بگیرد.

گن شکم و پهلو

محبوب ترین نوع گن در میان گن های لاغری، گن های شکم و پهلو هستند. این نوع از محصولات شکم و پهلو را در بر گرفته و سبب لاغری در این نواحی میشوند.استفاده از گن های شکم و پهلو در میان بانوان بسیار رایج بوده و نتیجه فوق العاده ای نیز دارد.

همچنین از گن های شکم و پهلو برای افرادی که تحت عمل پیکرتراشی قرار گرفته اند نیز استفاده میشود که فرم دهی بدن بصورت مناسب صورت بگیرد.

استفاده از گن لاغری بعد از عمل جراحی

در برخی مواقع پزشکان به بیمار توصیه میکنند که پس از عمل جراحی از گن های لاغری استفاده کنند. برای مثال استفاده از گن لاغری برای فردی که تحت عمل در ناحیه کمر قرار گرفته است سبب میشود که فشار اضافی از ستون فقرات برداشته شده و درد در این ناحیه کمتر باشد.

همچنین در برخی از موارد استفاده از گن های لاغری سرعت گردش خون از سر تا نوک پا را افزایش داده و استفاده از آن برای افراد دارای دیابت و بیماری های خونی توصیه میشود.

گن ساعت شنی چیست؟

گن ساعت شنی نوعی از گن های شکم و پهلو بوده که تمرکز اصلی آن جمع کردن چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو ها میباشد. استفاده از گن های ساعت شنی میتواند سایز پهلو را تا چند سانتیمتر کمتر کند.

انواع گن ساعت شنی با کیفیت و عالی | قیمت های باورنکردنی | خرید گن | لاغری | کاهش سایز فوری

دلیل استفاده از کلمه ساعت شنی این است که استفاده از این نوع گن سبب میشود فرم بدن به شکل ساعت شنی شود؛ یعنی کمر و پهلو ها نسبت به بقیه نقاط بدن باریک تر باشد.همچنین گن های ساعت شنی عضلات کمر را محکم کرده و به درمان بیماری های کمر و ستون فقرات کمک میکند.

ساختار گن ساعت شنی به شکلی است که از آن میتوان در تمامی موقعیت ها مانند ورزش، کار، پیاده روی، مهمانی و فعالیت های روزمره استفاده کرد.

نحوه عملکرد گن ساعت شنی

نحوه عملکرد این محصول بسیار آسان و مشخص است. پوشیدن گن سبب میشود که سلول های چربی فشرده شده و تعریق در آن ناحیه بیشتر شود تا مواد مضر و چربی ها در بافت پوستی خارج شوند.

گن های ساعت شنی دارای لایه هایی از قزن بوده که با استفاده از ان میتوان سایز گن را تغییر داد؛ البته باید توجه داشت که از سایز مناسب استفاده شود و بستن گن در تنگ ترین حالت توصیه نمیشود زیرا علاوه بر فشار زیاد به بدن میتواند باعث ایجاد مشکلات جسمی و انواع بیماری شود.

گن ساعت شنی مردانه و زنانه

همانطور که گفته شد استفاده از گن ها مختص بانوان نبوده و آقایان نیز میتوانند از گن های ساعت شنی استفاده کنند. فرم گن های ساعت شنی در اقایان متفاوت بوده و به شکل رکابی و یا زیرپوش هستند که به راحتی بتوان از آن در زیر لباس استفاده کرد.

گن ساعت شنی در بانوان اما بیشتر بر فرم ساعت شنی بودن تمرکز داشته و ناحیه شکم و پهلو و باسن را مورد توجه قرار میدهد.

موارد استفاده از گن های ساعت شنی

از گن ساعت شنی میتوان برای هر هدفی استفاده کرد.شایع ترین موارد آن عبارتند از:

  1. افرادی که دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو هستند.
  2. افرادی که به تازگی مورد عمل جراحی زیبایی در ناحیه شکم قرار گرفته اند و نیاز به فرم دهی به بدن دارند.
  3. بانوانی که به تازگی زایمان کرده اند و نیاز دارند که بدن خود را به فرم سابق برگرداند.
  4. افرادی که دچار بیماری در ناحیه کمر بوده و از درد کمر رنج میبرند.
  5. ورزشکاران که به دنبال لاغری و چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو هستند.

تاثیرات استفاده از گن ساعت شنی

استفاده درست و مناسب از گن ساعت شنی سبب تغییرات میشوند که به آنها اشاره میکنیم.

  • فرم دهی به اندام ها و تغییر شکل بدن فرد
  • کاهش اشتها و کم کردن فضای معده
  • افزایش سوخت و ساز و تعریق بدلیل فشار به ناحیه دارای چربی
  • کاهش درد در ناحیه کمر و برداشتن بار اضافه از ستون فقرات

خرید گن ساعت شنی

اگر شما عزیزان نیز به دنبال زیبایی اندام خود و داشتن فرمی بهتر هستنید، استفاده از گن های ساعت شنی به شما توصیه میشود تا در کمترین زمان به اندام ایده آل خود برسید.شما عزیزان میتوانید انواع گن ساعت شنی را از فروشگاه فیت گن تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام فیتگن میتوانید از اخرین محصولات و جشنواره های تخفیف مطلع شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *