مقالات عمومی|لاغری|زیبایی|ساعت شنی, مقالات

راهنمای خرید شکم بند

راهنمای خرید شکم بند

امروزه استفاده از انواع مختلف شکم بند در میان اقایان و بانوان بسیار رایج است. از شکم بند میتوان به مقاصد مختلف مانند کاهش وزن ، کمک به ستون فقرات و رفع درد های کمر ، نگهدارنده ستون فقرات پس از عمل و …. استفاده کرد.

شکم بند انواع مختلفی داشته که هر فرد باید با توجه به نیاز خود و همینطور موارد استفاده نوع مناسب شکم بند را برای خود تهیه کند. در ادامه انواع شکم بند را بررسی کرده و شمارا در خرید این محصول مهم راهنمایی میکنیم.

موارد استفاده از شکم بند

همانطور که گفته شد از شکم بند با مقاصد گوناگونی استفاده میشود. عده از این محصول برای کاهش وزن و لاغری استفاده میکنند، عده ای پس از عمل جراحی و با توصیه و تجویز پزشک اقدام به تهیه شکم بند کرده و از آن استفاده میکنند. عده ای نیز برای رفع درد های ناحیه شکم و کمر از این محصول کاربردی استفاده میکنند.

تاثیر استفاده از شکم بند بر شدت درد

سالیانه صدها میلیون نفر در سرتاسر دنیا تحت عمل جراحی از ناحیه شکم و کمر قرار گرفته و درد پس از عمل را تا سالهای طولانی با خود به همراه دارند. اما یکی از تجویز های پزشکان متخصص برای کاهش درد استفاده از شکم بند میباشد. امروزه تعداد زیادی از بیماران و افرادی که تحت درمان قرار میگیرند از این محصول برای کاهش درد دائمی خود استفاده میکند.

استفاده از شکم بند عوامل خطرساز مانند ترومبوآمبولی را کاهش داده و عوارض ریوی را نیز کاهش میدهد. همچنین استفاده از این محصول استرس و درد های عصبی پس از عمل را بهبود بخشیده و سبب آرامش فرد به خصوص در زمان استراحت میشود.

 

طبق بررسی که بصورت بالینی صورت گرفت بصورت تصادفی از ۴۸ بیمار برای استفاده از شکم بند در دوره سه روز بعد از عمل استفاده شد. روش بررسی به این گونه بود که بیمار سه روز پس از عمل با کمک پزشک شکم بند بسته و از تخت پایین آمده و راه میرود.

نتیجه پرسشنامه از بیماران به این صورت بود که استفاده از این محصول تا حد زیادی از درد را کاهش داده و به ثبات وضعیت آنها در هنگام راه رفتن کمک کرده است. این بررسی نشان میدهد که استفاده از شکم بند تا چه حد میتواند به کاهش درد بیماران کمک کند.

راهنمای خرید شکم بند

استفاده از این پوشش برای لاغری شکم و ناحیه کمر بسیار مفید بوده و سبب لاغری و کاهش وزن بصورت دوره ای میشود. اما استفاده از شکم بند نیاز به رعایت نکاتی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

اندازه و سایز

گن شکم بند دارای اندازه و سایز بندی بسیار متنوعی میباشد تا بتواند طیف گسترده ای از مردم را پوشش بدهد. از این رو برای تهیه این محصول باید توجه کنید که از سایز مناسب استفاده کرده تا فشار زیادی به بدن و ناحیه شکم وارد نشود.

برند و جنس گن شکم بند

برند های متفاوتی اقدام به تولید و عرضه انواع گن و شکم بند در بازار کرده و همین امر سبب شده تا انتخاب برند خوب و باکیفیت برای خریداران کمی مشکل و گیج کننده باشد. به طور حتم تهیه محصول از برند مناسب و با کیفیت سبب میشود که گن شما طول عمر بیشتری داشته، کیفیت بالاتری ارائه بدهد و نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

شکم بند لاغری مناسب کمر و شکم

اگر فروشگاه های فروش گن و شکم بند را بررسی کنید متوجه خواهید شد که انواع مختلفی از گن ها موجود بوده که تمرکز بر نقاط خاصی از بدن دارند. شکم بند ها اما بصورت عمده بر ناحیه کمر و شکم تمرکز کرده و به منظور کاهش سایز و لاغری در این ناحیه استفاده میشوند.

شکم بند مناسب کمر و شکم دارای سایز مناسب بوده تا بصورت دقیق با فرم بدن قرار گرفته و سبب تجمع ناحیه شکمی و پهلو ها شود. شکم بند دارای انواع مختلفی بوده و باید در تهیه آن به نوع شکم بند توجه کرد.

شکم بند لاغری با هدف کاهش وزن و خوش فرم کردن ناحیه شکم استفاده میشود. شکم بند حاملگی برای بانوان حامله مناسب بوده و از افتادگی پوست جلوگیری کرده و همینطور درد ناحیه کمر را کاهش میدهد.شکم بند های طبی اما برای درمان ، گرم نگه داشتن بدن و حفظ ستون فقرات استفاده میشود.

از کجا شکم بند بخرم؟

همانطور که گفته شد فروشگاه های مختلفی اقدام به عرضه شکم بند با برند های متفاوت میکنند. فیتگن اما با سابقه چند ساله در این زمینه همواره در تلاش است که با کیفیت ترین محصولات را به شما عزیزان ارائه دهد.

شما عزیزان میتوانید انواع شکم بند و گن های لاغری از با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه فیتگن تهیه نموده و تاثیر آن بر اندام خود شگفت زده شوید.

همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام فروشگاه فیتگن میتوانید از آخرین محصولات، اخبار و تخفیفات بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *