مقالات

راهنمای خرید گن | گن مردانه از کجا بخریم؟

گن مردانه از کجا بخریم؟ | خرید گن | لاغری | کاهش سایز فوری

یکی از روش های خوش فرم دیده شدن اندام استفاده و خرید گن است.گن ها در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند و هم برای زنان و هم برای مردان مناسب هستند.
از طرفی برای همه آقایان، لاغری و تناسب اندام بسیار مهم است و اهمیت زیادی دارد.اما از انجایی که روش های لاغری از جمله جراحی، و ورزش کمی وقت گیر است و یا نیاز به زمان زیادی دارد. یک روش ساده و راحت برای داشتن اندام خوب و مناسب و پوشاندن بیرون زدگی ها توصیه شده که ، استفاده از گن لاغری مردانه است.

گن رکابی مردانه چه ویژگی دارد؟

تقویت عضلات پشت شانه و صاف ایستادن

گن رکابی مردانه به طور کامل قسمت سینه ها، پهلوها و ناحیه پشت آقایان را میپوشاند و همچنین میتواند به صاف ایستادن کمک کند و به ناحیه پشت و ستون فقرات شکل می دهد، و باعث میشود که شما بدون احساس هیچ دردی در ناحیه پشتتان بتوانید به راحتی  و صاف و کشیده بایستید.

افزاش اعتماد به نفس آقایان

با توجه به این که گن های لاغری مردانه ( گن های رکابی) در فرم دهی و تناسب اندام آقایان کمک زیادی میکند.باعث میشود که اعتماد به نفس انان در جمع و در حضور اجتماع بیشتر شود.

مکمل قوی برای کاهش وزن

استفاده از گن رکابی مردانه باعث شده که فشاری به ناحیه شکم وارد شود. که این موضوع باعث کاهش اشتهای بدن و مانع پرخوری می شود. که در دراز مدت همین اشتهاب کمتر باعث لاغری شما  و تناسب اندام می شود.

گن لاغری مردانه چیست

یکی دیگر ازانواع گن های آقایان، گن لاغری است.که این گن لاغری مردانه پس از جراحی های زیبایی کاربرد زیادی دارد. که باعث بهبود زودتر زخم جراحی میشود.

گن مردانه از کجا بخریم؟

برای اینکه شما بتوانید بهترین گن لاغری را خریداری کنید لازم است که به یکسری نکات توجه کنید در ادامه میخواهیم یک راهنمای کلی برای خرید گن لاغری مردانه را به شما ارائه دهیم:

سایز

سایز گن لاغری مردانه باید با بدن متناسب باشد.اگر گن شما بزرگ باشد در کاهش سایز شما تاثیری نخواهد داشت.
اگر که گن شما کوچک کوچکی را خریداری کنید آن باعث جمع شدن قسمت های بدن می شود و در نهایت باعث چروک شدن می شود.پس بنابراین قبل از اینکه میخواهید گنی را خریداری کنید باید به سایز ان توجه کنید و سایزی را انتخای کنید که متناسب با بدنتان باشد..

انتخاب رنگ

 گن لاغری مردانه بیشتر در رنگ های کرم و مشکی و سفید طراحی می شود.رنگ کرمی بیشتر مورد توجه افراد است زیرا به رنگ بدن است و از روی لباس ها  سایه نمی اندازد.

نوع گن

در هنگامی که میخواهید این گن را خریداری کنید دقت کنید که میخواهید چه قسمتی از بدن خود را بپوشانید، و بیشتر از چاقی چه اندامی رنج می برید.
 در میان انوع گن های لاغری، گن هایی که قسمت شکم را می پوشانند از پرفروش ترین گن ها است و بسیار کاربرد دارند.

جنس گن

 در هنگام خرید گن لاغری باید به کیفیت و جنس گن توجه کنید زیرا از پارامترهای مهم در خرید است.
اگر که جنس پارچه مورد استفاده در گن مردانه خوب نباشد.گن در اثر کشیدگی زیاد خاصیت کشانی خود را از دست می دهد و همین امر باعث پاره شدن ان می شود.

دارا بودن قابلیت شستشو

 گن ها به این دلیل که به پوست میخورند باعث ایجاد تغریق می شوند. پس بهتراست گنی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشد و بتوانید به راحتی و به طور منظم ان را بشویید. گن هایی که با افزایش تعریق بدن باعث کاهش وزن و تناسب اندام می شوند به شستشو بیشتری نیاز دارند.

شما میتوانید انواع گن لاغری مردانه را از فروشگاه فیت گن خریداری کنید.

انواع گن لاغری مردانه

گن مردانه جلیقه ای

این نوع گن مردانه ، از زیر ناف تا بالای جناق سینه را می پوشاند. قسمت پهلو و سینه و شکم را فشرده میکند وهمچنین این نوع گن بدن مردان را خوش فرم تر نشان میدهد.

گن مردانه شورتی

این نوع از گن مردانه مانند گن زنانه، روی شکم و پهلو کار میکند.مدل پادار گن مردانه شورتی، قسمت ران را می پوشاند و اگر مردان از این نوع لباس استفاده کنند ان ها خوشتیپ و خوش استایل تر می شوند.

گن مردانه از کجا بخریم؟ | خرید گن | لاغری | کاهش سایز فوری

گن مردانه یکسره

گن مردانه یکسره قسمت بالاتنه و پایین تنه را به طور کامل میپوشاند و کسانی که بالاتنه و پایین تنه پر و چاقی دارند میتوانند از این نوع گن استفاده کنند و با آن به تناسب اندام برسند.

گن رکابی مردانه

یکی از انواع گن های لاغری مردانه، گن لاغری رکابی مردانه است.این گن رکابی مردانه در زیر لباس پوشیده می شود. گن رکابی از جنس کشسان ساخته شده که قدرت زیادی داشته و همین امر باعث شده که چربی ها را جمع کند و همچنین چربی های شکم و پهلو را می پوشاند. و نیم تنه بالایی مردان را لاغرترمیکند.

نحوه شست و شوی گن مردانه

اگر که میخواهید گن مردانه را بشویید از لباس شویی به هیچ عنوان استفاده نکنید. و سعی کنید که آن را با آب ولرم و با مواد شوینده بسیار ملایم بشویید.
و هنگامی که میخواهید آن را خشک کنید هرگز آن را نچلانید. اگر که میخواهید آب آن را بگیرید بهتر است که گن را روی حوله بگذارید تا آب آن گرفته شود و سپش آن را در فضایی قرار دهید تا خشک شود.

گن لاغری مردانه چه تاثیری برسلامتی دارد؟

  1. باعث کاهش سردرد و میگرن می شود.
  2. باعث تقویت عضله های پشت شانه می شود.
  3. گرمای بدن را افزایش میدهد.
  4. چربی های شکم و دور شکم را کاهش میدهد.

مهم ترین ویژگی خرید گن لاغری مردانه

یکی از مهم ترین ویژگی های گن لاغری مردانه این است که به بدن فشار زیادی وارد نمیکند و همین باعث شده که اندام انها همانند اندام ورزشکاران نشان داده شود.گن لاغری معمولا بسیار راحت بوده و در زمان انجام کارهای روزمره هم میتوان از ان استفده کرد.
شما آقایان اگر به به طور مداوم از ان استفاده کنید تعریق خود را افزایش می دهید و در مدت زمان کوتاهی به اندام دلخواه خود می رسید. همچنین جهت شکم و پهلو نیز برای کاهش سایز و کاهش وزن از گن ساعت شنی در طول روز استفاده کنید که باعث تاثیر گذاری چند برابری در کاهش سایز و کاهش وزن می شود.

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید گن | گن مردانه از کجا بخریم؟

    1. مهسا گفت:

      با سلام و احترام
      تشکر از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *