مقالات

رژیم لاغری در یک ماه | اصول مهم در رژیم لاغری چیست؟

کاهش سایز و رژیم لاغری بدون گرسنگی | لاغری | کاهش سایز فوری

 بدون شک برای دستیابی به لاغری آسان و کاهش وزن فوری، باید از اقدامات سنجیده شده و مناسبی استفاده کرد که بیشترین بازده را با توجه به عادت های بدن داشته باشند.اما چگونه باید این اقدامات را پیدا کرد؟ بررسی و انتخاب آنها چگونه است؟

در این مقاله اصول مهم در رژیم لاغری برای رسیدن به وزن دلخواه و اندام ایده آل را بررسی کرده و مهم ترین موارد آنرا خدمت شما عزیزان ارائه میکنیم.

لاغری آسان شدنی است؟

اگر دیدگاهتان این است که با کمترین زحمت، دردسر و تلاش میتوان به وزن دلخواه رسید، بهتر است که در افکار و باور های خود بازنگری داشته باشید.لاغری آسان انقدر ها که گفته میشود هم آسان نیست.

در مسیر لاغری باید از انواع روش ها برای چربی سوزی و کاهش وزن استفاده کرد که هر کدام از این روش ها سختی ها و چالش های خاصی را برای فرد و بدن او ایجاد میکنند.

اصول مهم رژیم لاغری چیست؟

مهم ترین سوال در این مطلب همین است؛ اصول مهم رژیم لاغری چیست؟ به چه مواردی توجه کنیم تا رژیم لاغری به بهترین شکل و با بهترین نتیجه پیش برود؟ در ادامه این اصول مهم را بررسی میکنیم.

انتخاب رژیم مناسب

اگر قصد کاهش وزن و لاغری داشته باشید، در اولین قدم باید به سبک تغذیه خود و رژیم غذایی مراجعه کنید. بیش از نصف مسیر انتخاب رژیم مناسب زمانی طی میشود که تغذیه بصورت اصولی و مناسب برنامه ریزی شود.

شاید عده ای فکر کنند با کم کردن مواد غذایی و وعده های غذایی میتوان خیلی راحت به لاغری رسید؛ اما این دیدگاه اشتباه است.در انتخاب یک رژیم مناسب باید به کیفیت رژیم توجه کرد و نه کمیت آن. بهترین روش این است که تعداد وعده های غذایی دست نخورده و به جای آن حجم مواد غذایی دریافت شده تغییر کند و کاهش پیدا کند.

شما میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص و تهیه کنندگان برنامه های رژیم غذایی یک برنامه کامل دریافت کنید؛ اما بهتر این است که خودتان نیز در این زمینه به اطلاعات مناسبی دست پیدا کنید.کالری دریافتی از خوردن هر ماده غذایی را بررسی کنید و آنهارا زیر فیلتر قرار دهید.

عجولانه غذا خوردن را کنار بگذارید و تلاش کنید استراحت لازم را به سیستم گوارشی و معده و روده بدهید تا بدن به اندازه و مفید مواد مورد نیاز خود را دریافت کند.

ورزش کردن، قدم دوم برای لاغری سریع

تغذیه مناسب و انجام ورزش بصورت اصولی و برنامه ریزی شده، دو عضو اصلی یک رژیم لاغری مناسب هستند. با انجام حرکات ورزشی مناسب و فشار آوردن به بافت های چربی ذخیره شده در بدن خیلی راحت میتوانید از شر اضافه وزن خود خلاص شده و به فرم ایده آل خود برسید.

لاغری سریع | رژیم لاغری در یک ماه | اصول مهم در رژیم لاغری چیست؟ | خرید گن | لاغری | کاهش سایز فوری

امروزه و با پشت میز نشین شدن بسیاری از کسب و کار ها، متخصصین توصیه میکنند که فعالیت های بدنی و تحرک بدنی بیشتر شود تا بدن به یکجا نشینی و کم تحرکی عادت نکند.بررسی ها نشان میدهد که جامعه امروزی امریکا در حدود ۶۰ درصد دچار کم تحرکی مفرط هستند.

با دریافت برنامه ورزشی مناسب و اصولی بر اساس توانایی های بدن خود، میتوانید سطح تحرک بدن را بالا برده تا در کنار تغذیه مناسب، قدم مثبتی به سوی کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل بردارید.

همواره توصیه این است که برنامه ورزشی از افراد متخصص و وارد در این زمینه دریافت شود تا ورزش هایی برای فرد انتخاب شود که بیشترین تناسب را با ویژگی های جسمی فرد داشته باشند.انجام ورزش های نامناسب نه تنها به کاهش وزن و لاغری کمک نمیکند بلکه میتواند زمینه ساز ابتلا به انواع بیماری های جسمی و روحی نیز باشد.

اراده داشته باشید

حتی با وجود برنامه های دقیق و بسیار مرتب، بدون وجود اراده و همت کافی، لاغری شروع نمیشود.اگر تصمیم به لاغری و کاهش وزن گرفتید نباید به هیچ عنوان از هدف خود دست بکشید.بسیاری از افراد بدلیل وجود سختی های فراوان در مسیر لاغری، رژیم لاغری خود را نیمه کاره رها کرده و ناامید میشوند.

در ابتدا این دیدگاه را داشته باشید که در تمامی طول این مسیر سختی ها و چالش های فراوانی وجود دارد.قبل از شروع رژیم لاغری خود باید با این مشکلات و سختی ها کنار اومده تا بیشترین آمادگی را داشته باشید.

هر روز به خود امید بدهید. تغییرات جسمی و روحی خود را بررسی کنید و برای نقاط مثبت و موفقیت خود یک جایزه و هدف تعیین کنید.همین موارد کوچک و با ظاهر پیش و پا افتاده سبب میشوند که رژیم لاغری شما به بهترین شکل و کمترین مشکل پیش برود.

عجله را کنار بگذارید

باید بدانید که برای رسیدن به هدف خود یعنی کاهش وزن و لاغری باید زمان زیادی را صرف کنید.یک رژیم لاغری مناسب در بازه زمانی طولانی مدت اتفاق میوفتد که در آن تمامی موارد برای استراحت جسمانی و روحانی و همچنین آماده شدن بدن برای کاهش وزن در نظر گرفته میشود.

اگر در این مسیر عجله کنید و یا سعی داشته باشید که زودتر از برنامه رژیم لاغری خود به هدف برسید، ممکن است که به خود و تلاش هایی که در این مسیر کرده اید صدمه بزنید.

از روش های کمکی استفاده کنید

همانطور که در بالاتر گفته شد ورزش کردن یکی از اعضای حیاتی در یک رژیم لاغری سالم و هدفمند است.استفاده از انواع گن های لاغری در زمان ورزش کردن به شما کمک میکند که خیلی سریعتر و در مدت زمان کمتری به اندام ایده آل خود برسید.

همچنین استفاده از گن های لاغری و گن های ساعت شنی اعتماد بنفس شمارا بالا برده و اشتیاق شمارا برای کاهش وزن و رسیدن به وزن دلخواه بیشتر میکند.

سخن آخر

در این مقاله مهم ترین نکات برای یک رژیم لاغری مناسب گردآوری شد. اگر تصمیم خود را گرفته اید و قصد دارید که پا در مسیر سخت و دشوار لاغری بگذارید، فروشگاه فیتگن در کنار شما عزیزان بوده تا با عرضه انواع گن های لاغری، گن های ساعت شنی و انواع گن ها به شما در این مسیر کمک کرده تا در زمانی سریعتر به هدف خود یعنی کاهش وزن فوری برسید.

همچنین میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام فیتگن از اخرین محصولات و تخفیفات مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *