مقالات

بهترین گن های لاغری | گن لاغری چیست؟

گن لاغری چیست؟ | لاغری | کاهش سایز فوری

گن لاغری چیست؟ویژگی های گن لاغری مناسب

گن لاغری یک لباس فشرده سازی است.به طوری که وقتی آن را بپوشید چربی های ناحیه معده و پهلوها را به حالت فشرده در می آورد و چند سانتی متر از شکم و پهلو را میتواند اصلاح کند ،بهتر است که از گن هایی استفاده کنید که متناسب با سایزتان باشد. زیرا اگر گن هایی را بپوشید که کوچک تر هستند ،بر کاهش وزن شما تاثیری نخواهند داشت و حتی ممکن است که ورم هایی را در بدنتان ایجاد کند.

پوشیدن گن لاغری چه فوایدی دارد؟

در طول سال ها، از پارچه های پیشرفته و همچنین مدرن برای فشرده سازی و شکل دادن قسمت های بدن استفاده می شد. استفاده از کمربند های قدیمی جریان خون را محدود میکنند. اما گن های امروزی گردش خون را ارتقا می بخشند. به راحتی میتوانید از گن لاغری در زیر لباس هایتان استفاده کنید.

گن لاغری فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه شما را با برخی از فواید آن آشنا می کنیم

۱-باریک تر نشان دادن انحنای کمر

اگر که شما گنی خوب و مناسب را بپوشید باعث زیبایی ظاهری شما می شود و همچنین سایز شما را کاهش می دهد.برخی افراد که از گن لاغری استفاده میکنند این ادعا را دارند که چند کیلو سبک تر شده اند.کاهش سریع سایز یکی از فواید گن لاغری است.

۲-گزینه ای مقرون بصرفه

برای هر لباس، داشتن پایه و اساس عالی لازم است.تعداد زیادی از خانم ها هستند که از گن لاغری استفاده میکند نه تنها برای اضافه وزن ،بلکه این قابلیت را دارد که بدن را خوش فرم نگه دارد و همچنین گن های لاغری راحت و ارزان هستند. و در مقایسه با سایر روش های کاهش وزن به خصوص در مقایسه با برنامه های جراحی زیبایی، راهی کم خطر و همچنین به صرفه است.

۳-اعتماد بنفس و عزت نفس

هر زن به نوبه خود زیبا است.کوچک و یا بزرگ بودنش فرق نمیکند باید اعتماد بنفس کافی داشته باشید استفاده ازگن های لاغری باعث شده که شما زیبا و خوش اندام به نظر برسید اگر که اعتماد بنفس داشته باشید باعث می شود که در کارهای خود موفق شوید.

۴-غیر قابل مشاهده از زیر لباس

یکی از فوایدی که گن لاغری دارد این است که از زیرلباس نامرئی می شوند.و شما به راحتی میتوانید قسمت های اضافی بدن خود و همچنین چربی ها را بپوشانید بدون اینکه کسی بفهمد.فکر کنید که در یک مجلسی هستید و لباسی که برایتان تنگ و کوچک بوده حالا با وجود گن لاغری برایتان اندازه شده وتوانسته اید که قسمت های ناخوشایند بدنتان را بپوشانید و به تناسب اندام برسید.

۵-مشوق رژیم لاغری

نکته ای که هنگام پوشیدن گن متوجه می شوید این است که با پوشیدن آن احساس گرما می کنید.دلایلی که باعث می شود گن لاغری مفید باشد همین تحریک گرما و تعریق است.هنگامی که شما در ورزش خود از گن لاغری استفاده میکنید ،تحرک شما باعث می شود که گرمایی در بدنتان ایجاد شود و این گرما لایه های زیرین پوست را تحریک میکند،که باعث تحریک عرق می شود.

 یک تمرین با عرق زیاد، وزن شما را کاهش می دهد و شما را به اندام ایده آل می رساند.
اگر ران پای شما چند سانتی متر زیاد است و این مورد باعث شده که نتوانید شلوار جین مورد علاقتان را بپوشید، استفاده از یک گن مناسب میتواند این شکاف را پرکند و شما جذاب و خوش اندام به نظر برسید.

۶- پشتیبانی از وضعیت ایستادن

استفاده از گن های لاغری، به بدن شما شکل می دهند وعلاوه بر آن از استایل بدن شما در حالت ایستاده و نشسته حمایت میکند.درست ایستادن برای سلامتی فایده های زیادی دارد ، اگرستون فقرات نرم تر داشته باشید به شما در بهبود روحیه و سطح انرژی کمک زیادی میکند.

انواع گن لاغری موجود در بازار

۱-گن تاپی:

این نوع گن ها همانند تاپ هستند، یعنی دو بند دارند و از بالا، بدن شما را جمع وجور میکنند و این نوع گن ها از این جهت کاربردی و خوب هستند که باعث انبلاشت پهلو ها نمی شوند.

۲-گن لاغری جلیقه ای:

این نوع گن برای کسانی مناسب است که نیم تنه پر چربی و بزرگی دارند.

۳-گن کمری:

اگر که بعد از زایمان وزنتان بیشتر از دوران قبل بارداری شده است، میتوانید از این گن لاغری استفاده کنید این گن عضلات شکم را سفت و جمع وجور میکند.

گن لاغری چیست؟ | لاغری | کاهش سایز فوری

گن لاغری چیست؟ | گن کمری

استفاده از گن لاغری چه عوارضی دارد؟

گن با فشار دادن عضلات و چربی ها کار میکند، و گاهی همین امر باعث شده که گردش خون در این ناحیه کند شود و به خوبی عمل نکند و در آخر سوزش را به همراه خواهد داشت.
این گن ها به این علت که از چند لایه پارچه و الیاف مختلف تهیه شده است ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت از آن فرد به یکی از الیاف حساست نشان دهد و در نهایت ممکن است که باعث اگزمای پوستی شود.
استفاده از گن لاغری برای نوجوانان خطرناک بوده و ممکن است فشاری که به بدنشان در استفاده از آن وارد می شود ،عضلات و اندام هایشان آسیب ببیند.از گن های لاغری بیش تر از۸ ساعت نباید استفاده کرد.زیرا اگر بیشتر از این ساعات از آن استفاده شودعوارضی را به همراه خواهد داشت.

گفته شده است که استفاده زیاد از گن میتواند باعث کم آبی شود در حالی که در حال ورزش هستید و گن بسته اید، دمای بدن شما بالا می رود و تعریق بیش از حد می شود. برای اینکه این علائم را به حداقل برسانید باید روزانه حداقل ۸ لیوان آب مصرف کنید.

نکات مهم برای استفاده از گن لاغری

۱- گن میتواند به صورت چسبی و قزنی باشد.

۲- گن لاغری را قبل از خواب ظهر و یا شب حتما دربیاورید.

۳- گن های چسبی را میتوانید راحت تر محکم کنید.

۴- لازم نیست که زیر گن، لباس زیر بپوشید اما اگر بافتش اذیتتان میکند یک لباس زیر نخی بپوشید.

ایمنی گن لاغری

۱- گن لاغری نباید به شما حس خفگی بدهد اگر هنگام پوشیدن گن دچار خارش و یا قرمزی پوست شدید، و یا گنی استفاده کردید تنگ بود و باعث کبودی بدنتان شد باید حتما با پزشکتان مشورت کنید و دیگر از آن گن استفاده نکنید تا پوستتان خوب شود.

۲- از گن در هنگام خواب به هیچ عنوان استفاده نکنید به این دلیل که خراب میشود و دیگر حالت سفتی اولیه خود را نخواهد داشت.

۳- اگر که میخواهید گن را بشویید بهتر است که ان را با آب سرد و با صابون بشویید زیرا در غیر این صورت الیاف گن خراب میشود و ممکن است که کارایی خود را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *