مقالات

انواع گن زیر لباس مجلسی

انواع گن زیر لباس مجلسی | لاغری | کاهش سایز فوری

سریع ترین راه حل برای حفظ تناسب اندام، استفاده از گن ساعت شنی و پوشیدن آن است. گن کمک میکند تا شما بتوانید پهلوها، شکم، سینه را متناسب تر نشان دهید .همچنین بیشتر بیماران از گن استفاده میکنند.اما تعداد کمی از بیماران هستند که مزایای استفاده از گن را میدانند.
اگر که شما عمل جراحی را انجام داده باشید بعد ازعمل میتوانید از گن استفاده کنید ، زیرا به علت فشاری که ایجاد میکند به سفت و یکدست شدن پوست ناحیه عمل شده کمک میکند.

انواع گن زیر لباس مجلسی

یک گن لاغری مناسب برای زیر لباس مجلسی، گنی است که اندام شما را متناسب با فرم لباسی که دارید تغییر میدهد. و بهتر است گنی باکیفیت را انتخاب کنید، زیرا اگر گنی ضخیم را انتخاب کنید، از زیر لباس مجلسی تان آشکار میشود و نمای بدی خواهد داشت.
و اگر الیاف استفاده شده در گن شما از نوع بی کیفیت آن باشد میتواند باعث خارش پوستتان شود و همچنین حساسیت هایی را به همراه دارد.

گن ساعت شنی باید طوری طراحی شده باشد که اندام را به صورت خوش فرم جذب کند. و لباس مجلسی در تن شما بسیار خوش فرم باشد.اگر گنی استفاده میکنید که نمیتواند چربی های دور شکم و یا هر ناحیه از بدن را بپوشاند هیچ کارایی ندارد. و باید متناسب با اندام خود گنی مناسب را استفاده کنید؛  برای مثال اگر که شما باسن کوچکی دارید بهتر است که از یک شورت پروتز دار باسن استفاده کنید. که مناسب ترین نوع برای زیر لباس مجلسی شورت پروتز دار باسن ژله ای و یا اسفنجی است.

اگر که شما بخواهید شکم و پهلو خود را در زیر لباس مجلسی بپوشانید باید از محصولی استفاده کنید که به طور تخصصی کاملا برای این کار طراحی شده باشد.

انواع گن زیر لباس مجلسی

شورت پروتز دار:

شورت پروتز دار یک نوع لباس زیر است و همچنین برای کسانی مناسب است که باسن کوچک دارند.برخی خانم های قد بلند هستند که باسن صافی دارند و میخواهند گنی مناسب را برای خود پیدا کنند، تا بتوانند با اعتماد به نفس بیشتری هر نوع لباس را بپوشند و اندام خوبی داشته باشند. البته برای بزرگ کردن باسن راه های دیگری هم وجود دارد که  از طریق ورزش هم میتوان به اندام ایده آل خود رسید اما از آن جهت که کمی زمان بر است بانوان ترجیح میدهند که از این شورت های پد دار و یا پروتز دار استفاده کنند.

این شورت های پروتز دار در انواع مختلفی هستند.و اشکال گوناگونی دارند که از جمله آن: دایره ای، مثلثی و لوزی و برحسته است که بانوان متناسب با فرم بدنشان آن را انتخاب میکنند برخی شورت های پروتز دار هم هستند که مخصوص خانم هایی است که اضافه وزن دارند و ران هایشان بزرگ است اما باسنشان تخت و کوچک است.
این گن میتواند مورد استفاده قرار بگیرد و ران ها را کوچک تر کند.

شورت پروتز ژله ای زنانه و مردانه:

شورت پروتز دار مردانه و زنانه ممکن است که از نوع شورت پروتز ژله ای باشند.در این نوع شورت پروتز ژله ای به جای اسفنج از سیلیکون استفاده می شود.

پد سیلیکونی چیست؟

در قسمت پشت این شورت پروتز، دو پد سیلیکونی نرم،استفاده شده است.این پد های سیلیکونی با اندام های مختلف هماهنگ میشود و مورد استفاده قرار میگیرد.

شورت پروتز دار گنی:

یکی دیگر از انواع شورت پروتز مردانه و زنانه ،شورت پروتز گنی است.
یکی از علت هایی که باعث شده باسن یک فرد؛ کوچک دیده شود ،بزرگ بودن شکم و ران است.

انواع گن زیر لباس مجلسی | لاغری | کاهش سایز فوری

کاربرد شورت پروتز دار گنی:

شما میتوانید این شورت پروتز دار گنی را بپوشید و حجم خود را با آن ، در ناحیه شکم  و ران کاهش دهید و کاری کنید که  حجم و سایز باسن شما بزرگ تر به نظر برسد. در واقع این گن لاغری برای افرادی مناسب و کاربردی است که اضافه وزن دارند.
افراد زیادی هستند که مشکل بواسیر دارند. این افراد میتوانند از این شورت های پروتزدار استفاده کنند تا بدون ناراحتی و  احساس درد در محیط بنشینند
زیرا این سیلیکون نرمی که در ان بکار رفته است بسیار موثر بوده و کمک میکند تا افراد به راحتی و بدون محدودتی بنشینند.

بهتر است که دوخت این شورت ها محکم و باکیفیت باشد زیرا اگر کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است که با فشار های زیاد سیلیکون از محل خودش خارج شود.

شورت پروتز پهلو:

این نوع شورت ها  قسمت حجیمی را در دو طرف خود دارند.افرادی هستند از کوچک بودن لگن خود ناراضی هستند و به دنبال راه هایی هستند تا آن را به فرم مطلوب برسانند. و به دنبال این هستند که سایز لگن را افزایش دهند که استفاده از این شورت پروتز پهلو میتواند موثر باشد.

شورت اسفنجی:

این شورت همانطور که ازنامش پیداست ، در تهیه و طراحی ان از اسفنج استفاده شده است.
و برای فرم دادن قسمت باسن مورد استفاده قرار میگیرد.

شورت جلو اسفنجی:

این شورت جلو برجسته اسفنجی  برای برجسته کردن اندام جنسی زنان مورد استفاده قرار می گیرد و شما میتوانید در زیر لباس از این نوع شورت استفاده کنید.
معمولا این نوع شورت ها برای تحریک آمیز نشان دادن اندام جنسی به کار می رود.

سخن آخر

گن ها در انواع مختلفی هستند  که به بازار عرضه می شود. و مدل های کمری آن بیشتر به فروش میرسد و مورد توجه بانوان است.گن لاغری به شما کمک میکند تا  ناحیه شکم و پهلو را بپوشانید و اگر که از آن در زیر لباس مجلسی استفاده کنید بسیار خوشایند است و فرم خوبی به اندامتان می دهد.
و برخی گن ها هستند که به صورت سراسری اند و تا بالای سینه قرار میگیرند البته این برای کسانی که سینه های خیلی بزرگ دارند و از ان ناراضی هستند مورد استفاده قرار میگیرد زیرا برای خانم ها با سینه های کوچک کاربرد ندارد و پیشنهاد نمی شود.
بهتر است که به دنبال گن هایی بروید که رنگ ان مشکی و یا کرم است و حتی بهتر است که گن ها سفید را هم خریداری نکنید. به این دلیل که خیلی زود کثیف می شوند و هم برای تمامی لباس ها نمیتوانید از ان استفاده کنید زیرا از زیر لباس نمایان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *