مقالات

انواع گن لاغری | گن زیر لباس عروس

گن زیر لباس عروس | لاغری | کاهش سایز فوری

همه خانم ها به دنبال این هستند که تیپ واندام زیبایی داشته باشند. و وقتی به مهمانی می روند و یا میخواهند لباسی را بپوشند که فرم بدنشان را نشان میدهد، میتوانند از گن ها استفاده کنند زیرا بسیار کمک کننده خواهند بود و به اندام ایده آل خود می رسند.

همه خانم ها میتوانند از گن استفاده کنند گاهی ورزشکاران هم برای سفت تر شدن عضلات خود از گن استفاده میکنند.

انواع گن لاغری

گن های لاغری دو دو نوع قزن دار و زیپ دار یا فری سایز طراحی شده اند.
الیافی که در گن های فری سایز استفاده شده، کشسانی بیشتری دارند و ضخامت گن معمولا کمتر است.به همین دلیل وقتی که آن را می پوشید احساس بهتری دارید. و بهتر است که رنگ بدن باشد زیرا اگر رنگ آن مشکی و یا سفید باشد ممکن است که از زیر لباس هایتان دیده شود.

و اگر که به رنگ کرمی باشد بهتر است زیرا در این صورت شما میتوانید در زیر همه لباس های خود از آن استفاده کنید.

گن هایی که چند لایه هستند و بافتشان متراکم تر است معمولا برای بسته شدن از زیپ استفاده میکنند و اگر که از ان گن ها استفاده کنید کاهش سایز بیشتری خواهید داشت ،اما به دلیل اینکه گن از ضخامت بالایی برخوردار است احساس راحتی کمتری خواهید داشت.

گن لاغری شکم و پهلو

یکی از گن هایی که بسیار پر کاربرد است گن لاغری شکم و پهلو است که فقط قسمت بالا تنه شما را پوشش می دهد. انواع دیگری از آن هستند که به شکل تاپ بند دار اند. که ممکن است روی سینه های شما را بپوشانند و یا باز بگذارند. که به آن گن لاغری نیم تنه و یا بالاتنه گفته می شود که میتوانید از آن در زیر لباس عروستان استفاده کنیدو چربی های ناحیه شکم و پهلوی خود را بپوشانید. .

گن لاغری بازو

در برخی از خانم ها شلی و افتادگی پشت بازو رایج است.میتوایند با استفاده از گن بازو این مشکل را برطرف کنید.به گن هایی که آستین دار هستند گن بازو میگویند و بالاتنه را هم میتواند بپوشاند.

گن یکسره و تمام بدن

این گن معمولا از الیاف نازک تهیه و طراحی شده است و تمام بالاتنه و پایین تنه را پوشش می دهد.برای  زیر لباس مجلسی و عروس کاربردی است باید در هنگام خرید آن دقت کنید که قسمت فاق گن این قابلیت را داشته باشد که باز و بسته شود و احساس راحتی را به شما دهد.

گن لاغری تاپی با بند قابل تنظیم

این گن ها به شکل تاپ هستند  و بند سر شانه ای دارند که قابل تنظیم است.

این گن ها هیچ حساسیت پوستی را ایجاد نمیکنند با استفاده از این گن شما میتوانید به سایز مناسب خود برسید این گن ها به صورت قزن دار و یا زیپ دار و بدون قرن هستند و میتوان از این گن به عنوان گن زیر لباس عروس استفاده کرد.
زیرا با پوشیدن این گن چربی ها در قسمت پشت و زیر بغل جمع می شوند. و دمای بدن شما را بالا می برد.

گن زیر لباس عروس | لاغری | کاهش سایز فوری

گن زیر لباس عروس

اول از همه هنگامی که لباس عروسی را انتخاب میکنید باید متناسب با اندام شما باشد و در آن حس راحتی داشته باشید.باید در انتخاب سایز لباس زیر خود دقت کنید زیرا اگر شورتی نامناسب را انتخاب کنید که تنگ باشد بعد از چند ساعت میتواند باعث گرفتگی در قسمت شکم و پهلو ها شود و اگر هم گشاد باشد زیبایی لباس عروس شما را از بین می برد.در ادامه میخواهیم شما را با برخی گن ها آشنا کنیم.

شورت گنی

این شورت گنی فاق بلندی دارد و به همین دلیل قسمت بیشتری از شکم را می پوشاند و اگر که شما از این گن استفاده کنید بدن شما را خوش فرم میکند. شورت گنی برای کسانی مناسب و کاربردی است که میخواهند زیر شکم و پهلوی خود را جمع کنند و احساس خوب و راحتی داشته باشند این شورت گنی را میتوان در زیر لباس مجلسی و زیر لباس عروس هم استفاده کرد و اگر که رنگ ان به رنگ بدن باشد مناسب تر است و کاربردی تر خواهد بود.

نکات لازم برای خرید گن زیر لباس عروس

انتخاب رنگ

خانم ها بیشتر خواهان رنگ های مشکی و کرم هستند. سعی کنید که از رنگ های سفید استفاده نکنید چون زود کثیف می شوند و اگر که شما بخواهید ان را در زیر لباس مجلسی به رنگ تیره بپوشید خود را نمایان میکند.بهترین گزینه رنگ کرم است و البته برای زیر لباس عروس میتوانید از گن سفید استفاده کنید .

جنس گن

بیشتر گن ها از پارچه های کشی تهیه شده اند و همین خاصیت کش دار بودنشان باعث شده که چربی های ناحیه پهلو و شکم را جمع کند ولی اگر گنی را انتخاب کنید که از کیفیت پایینی برخوردار است به مرور زمان در اثر فشار هایی  که در هنگام بسته شدن به آن وارد می شود باعث میشود که گن پاره شود و خاصیت کش سانی آنها از بین می رود..

مشخص کردن نوع گن

دو نوع از گن هایی که بیشتر مورد توجه بانوان بوده گن های کمری و گن سوتین دار است. گن های کمری قسمت کمر و شکم را جمع میکنند اما گن های سوتین دار سینه ها را تحت تاثیر قرار میدهد و این نوع گن ها برای زیر لباس عروس بسیار مناسب هستند و افرادی کمی چاق هستند میتوانند برای زیر لباس عروس خود از این گن استفاده کنند و سینه های خود را تا حدی به سایز مناسب برسانند..

شورت پروتزدار بغل ران

این شورت پروتز دار بغل ران برای پر کردن گودی بغل ران است و همچنین به باسن حجم می دهد و شما وقتی این گن را میپوشید به شکل کاملا طبیعی باسنتان بزرگ و برجسته تر دیده میشود.

کاربرد گن حجم دهنده بغل ران

گن حجم دهنده بغل ران برای بزگ کردن باسن مورد استفاده قرار میگیرد و ازاین شورت میتوان در مجالس و مهمانی ها و زیر انواع لباس مجلسی و عروس استفاده کرد.گن پروتز دار ران در دو رنگ مشکی و کرم موجود است.

با مراجعه به پیج اینستاگرام فیتگن میتوانید راهنمایی جامع درباره انواع گن ها دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *